27 Ocak 2013 Pazar

Açılmamış kanatların büyüklüğü bilinmez





RENGARENK



     BAK DOSTUM KÖRDEN DEĞİL NANKÖRDEN.
     YÜZSÜZDEN DEĞİL- İKİ YÜZLÜDEN.
     TİPİ BOZUKTAN DEĞİL-SÜTÜ BOZUKTAN KORKACAKSIN...

    

VARSA Bİ DURUM SÖYLEYİN BİZDE BAKALIM





 



 Hiç kimseye güvenmiyorum diye bir şey yoktur.
Zamanında, ''ona güvendiğim için, artık kimseye güvenmiyorum'' diye bir şey vardır. 
                                                                         Aziz NESİN




   Bilirsiniz sözümde hep durmuşumdur, duracağım.
Sevdiğime söz verdim ben yirmi daha yıl yaşayacağım .
Düşmanlarım sevinmesin yirmi yıl sonra yok diye. 
Belli değil yirmi yıla ne zaman başlayacağım. 
                                                                                Aziz NESİN

Bilirsiniz sözümde hep durmuşumdur duracağım sevgilime söz verdim ben yirmi yıl yaşayacağım düşmanlarım sevinmesin yirmi yıl sonra yok diye belli değil yirmi yıla ne zaman başlayacağım.

Kaynak: Aziz Nesin Sözleri
http://www.guzelsozlerin.com/aziz-nesin-sozleri.htmla
   

Hiç yorum yok :