30 Kasım 2013 Cumartesi

YEĞENİM HAZAL'A DİKTİĞİM BULUZ



     Burda Dergisi Haziran 2010 sayısındaki bu bluzu dikiyorum. Evdeki tadilattan dolayı bitiremedim. Bu hafta dikiş kursuna da gidemedim.Biraz yorgunum ve temizlik işleride malum....
Ben siyah kumaş kullandım. Önündeki nervürleri  piliseli kumaştan ekleyerek yaptım. Yakayı biraz kapattım.Beyaz çiçek motiflerinin yerinede kırmızı gipür dantelden atmaması için havya ile kesme işlemini yaptığım motifleri montelemeyi düşünüyorum.




      Bu arada bir mağazadan satın aldığım mankenime sevgili eşim Şuküfe ismini koydu.Şuküfe 36 beden onu nasıl 40 bedene çıkartabilirim diye düşünüyorum.Acaba pamuk yapıştırıp dışını kumaşlamı kaplasam diyorum. Aslında terzilerin ayaklı mankenlerinden bulsam alıcam ama bulup alana kadar Şuküfe ile idare etmem gerekecek.
                            Hazal'ın buluzunu bitirdim.




Hiç yorum yok :