17 Aralık 2013 Salı

BİTEN PLASTİK TUZ KAPLARINI BİRİKTİRİP BAHARATLIK YAPTIM

       Evde kulandığınız,  işe yaramaz dediğiniz kavanoz, plastik vb... kapları süsleyerek sizlerde kullanılır hale getirebilirsiniz. İşte bende plastik tuz kapları ve radyatör suluğunu dekopajlayıp vernikledim. Sizlerinde işinize yarayacağını düşündüğüm etiket türü beğendiğim dekopajları yayınlıyorum. Sağ klik yaparak,  farklı kaydedip istediğiniz ebatlarda büyütüp küçülterek flaşınıza yükleyip kalite baskı yapan bir fotokopici de bastırıp kullanabilirsiniz.




RADYATÖR SULUĞU
RADYATÖR SULUĞU



BENİM KULLANDIĞIM ETİKET





























1 yorum :

ilmekilmek40 dedi ki...

Resimlere bayildim arkadasim hepsi birbirinden guzelmis. Nazar konusunda iyi dileklerin icin sagol benim yildizim cok dusuk sanirim hemen etkileniyorum gozden. yarabbim hepimizi korusun.. İnsallah nasip olursa gelmeye calisicam arkadasim. sanada cook gecmisler olsun bu arada acil sifalar diliyorum
gorusmek dilegiyle. sevgiler.