15 Ocak 2014 Çarşamba

CAM BARDAK ALTLIĞIMA PEÇETE DEKOPAJI YAPTIM



 Cam bardak altlığımı üzerinde gül deseni olan peçete ile kaplamaya karar verdim .

    Önce cam yüzeye dekopaj tutkalı sürdüm. üzerine jan janlı pullar serptim.
      Üzerine aynı ebetlarda kestiğim ve diğer iki katını ayırdığım peçetenin ön yüzü tutkallı kısma gelecek şekilde kapattım.
    Üzerine elimle baskı yaparak yapışmasını sağladım. Koruyucu bir tabaka oluşturmak amacıyla üzerine tekrar dekopaj tutkalı sürdüm.


       Tutkal kuruyup şeffaflaşınca dekopaj tutkalı sürdüğüm yüzeyi beyaz akrilik boya ile boyadım.Bu arada ben boya olarak Filli boyanın kiloluk satılan -su bazlı ipeksi mat beyaz-boyasını kullandığımı daha önce de belirtmiştim.Çokta memnunum.


 

      Sonunda altına vernik sürdüğüm bardak altlıklarım kullanıma hazır sehpada yerlerini aldılar. Bu arada kendi el emeğim olan sehpanın örtüsünün ayrıntılı resimlerini çeşitlemeler katagorisinden bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok :