29 Ocak 2014 Çarşamba

HAFTA SONU DİKİŞLERİM

Dikiş kursumuz yarı yıl tatiline girdi. Ben hala dikiyorum. Hafta sonu şu sıralar pek moda olan rengarenk çiçek desenli kırlentlerden diktim. Kenarlarına da uygun renkte fitil geçirdim. Çok şık oldular. Birde dantel elbise dikiyordum onun da işlemelerini bitirdim. Kol ve yakasına kumaşım yetmemişti, ben de astar rengi siyah olan kumaştan kol ve yaka yapıp, üzerlerini uyum sağlasın diye kenar köşeden artan dantel parçalarından kestiğim puantiyelerle işledim. Konu mankenim Şukufeye de giydirince sizin beğenilerinize sunabiliyorum. Bu kumaş yetmediği zaman ekleme işleri geçen yıl devam ettiğim kırkyama kursundan kaldı. İyide oldu herşeyi birbirine ekleyip birşeyler yapabiliyorum.

YAKA VE KOLUN YARISINI İŞLEDİM. ÖĞRETMENİMİZ
BEĞENİNCE DİĞER TARAFLARIDA İŞLEMEYE DEVAM









Hiç yorum yok :