12 Ocak 2014 Pazar

ŞU SIRALAR CANIM ANNEM RAHATSIZ OLDUĞU İÇİN PEK KEYFİM YOK O NEDENLEDE BİRŞEYLER YAPMAK İÇİMDEN GELMİYOR.

       Annemi görmeye gittim. Üç gündür doyamadım anneciğime Babamı kaybedeli 14 yıl oldu. Cennet mekanı olsun. Annem bize babamızın yokluğunu hissetirmedi bizi toparladı babam yaşıyormuş gibi düzen bozulmadı. Ama şimdi annemi kaybetmekten korkuyorum. Allah gecinden versin anneme birşey olursa eskisi gibi olmayacağını biliyorum en azından bayramlarda toplanıyorduk. Hayat çok garip, bir varmış bir yokmuş masal gibi....Neyse sizlerinde içini karartmayayım
      Yeni birşeyler yapamadığım için beğendiğim dekopajları sizlerle paylaşmaya devam ediyorum.































































2 yorum :

ilmekilmek40 dedi ki...

arkadaşım günaydın, okuyunca çok üzüldüm anneciğine Allah'tan acil şifalar diliyorum, onları başımızdan eksik etmesin yarabbim, bizdede durum aynı babamı 13 yıl önce kaybettik annem merkezimiz durumunda onun olmadığında ne yaparız düşünmek bile istemiyorum, ama takdir yüce yaradanın elbette, hepimize hayırlı yazılar yazsın inşallah, çok geçmiş olsun... dekopajlara göz gezdireyim birazda yeni yeni açılıyordu fotolar... sağlıcakla kal arkadaşım...

sulenin atolyesi rengarenk dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Allah annelerimize sağlıklı uzun ömürler versin. Kandilinde mübarek olsun. 20 Ocakta kent orman parkta günümüz var bekleriz. Sevgiler.....