8 Şubat 2014 Cumartesi

SEHPA BOYUYORUM

     Bu sehpayı hobi mağazasında görünce çok beğendim. Telefonluk olarak kullanmak istiyorum. Çiçek desenlerini sevgili eşimin beğenisine göre düzenledim. Üzerinde kullandığım dantellerde antika sayılır neredeyse yarım asırlık bizde ''kız beşikte, çeyiz sandıkta'' derler. Canım annem onları şimdilerde romatizma ve kemik erimesinden eğilmiş parmakları henüz sağlıklıyken örmüş. Eskiden uzun yastıklar kullanılır, üzerindeki kanaviçeler danteller çok yıkanıp çabuk eskimesin diye de ayrıca yastık örtüsü yapılırdı. Bu ince dantel de şimdilerde kullanılmayıp sandık bekleyen yastık örtüsünden. Elimde iki parça küçük dantel örtü vardı onlarıda ortadan kesip kullandım.


RENGARENK
RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK




 Sehpanın dört tarafındaki desenleri farklı çalıştım. Ayrıca çiçek ve kalplerin bazılarını da  seramik hamuru ile kabartma çalıştım.

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

1 yorum :

ilmekilmek40 dedi ki...

çok çok güzel olmuş sehpan arkadaşım iyi günlerde kullanasın inşallah, anne emeğide ne güzel değerlenmiş ve her daim göz önünde olmuş bu vesileyle... arkadaşım görüşemedik ne zamandır inşallah sağlıklar yerindedir... sevgiler...