3 Şubat 2014 Pazartesi

YEMENİ DESENLERİYLE ÖRTÜ YAPMAK


   Bu çalışmayı Denizli'den sevgili Semahat öğretmişti ve ben kullanmadığım ipek çarşaflarımdan oda takımı yapmıştım önceki yayınlarda bulabilirsiniz. Bu konuyu İnternette araştırdım fakat pek bilgi bulamadım. İlgilenenler için yaptıklarımı yayınlıyorum.

               Bu kumaşlar yaptığım yuvarlak masa örtüsünün köşeleri 8 adet parçayı  üçgen hale getirip birleştirdim. Köşelere gelen farklı kumaşlara elimdeki danteli kapladım. Ortaya kırkyama bir örtü çıktı.
       Evdeki kullanmadığım yemeninin desenlerini kesip altına çift taraflı tela yapıştırdım.
    Telanın altındaki kağıdı kaldırıp örtüye ütü yapıştırdım.


    Yıkandığında deforme olmasını önlemek için de desenin kenarlarını CADENCE 450 GLITTER ALTIN boyutlu boncuk boya ile sabitledim. (Tabi bu örtüleri elde ılık suyla yıkayıp tersinden ütülüyoruz.)

    Kumaşın ekleme yerlerine de boyutlu boncuk boya yaptım. siz isterseniz elde iplerle de süsleyebilirsiniz. Kenarlarına da birşeyler yapacağım inşallah bitince sizlerle paylaşırım.




1 yorum :

Adsız dedi ki...

Cok guzel olmus .