19 Nisan 2014 Cumartesi

ESKİ ELMA SEPETİNDEN ORTA SEHPASINA DÖNÜŞÜM.

                   Evvelki hafta Çankırı'ya gittiğimde  iki yıldır balkonunda bekleyen eski elma sepetini değerlendirmem için bana veren kardeşim Esma üzerine koyup orta sehpası yapmam için de kare bir sehpa camı verdi. Onu camcı ya yuvarlak kestirip her ikisini yazlıkta kullanmayı planlıyorum. 
İnşallah Allah nasip eder.                                                                                                                                                          
  
 
    Sepetin kenarlarını makrome ipi ile yeniden sağlamlaştırdım.
          Filli boyanın su bazlı kırık beyaz ipeksi mat boyası ile boyadım.

    Sepetin aralarını olabildiğince  seramik hamuru ile doldurup dekopaj uyguladım.

   İçine kırmızı güller doldurup üzerine cam koyup sehpa yapacağım.
         Kullandığım dekopaj resmini de sizler için yayınlıyorum.

Hiç yorum yok :