16 Mayıs 2014 Cuma

      
Daha önce de Yeğenim Hazal'dan bahsetmiştim. Canım benim bu sene üniversite sınavına giriyor. Kendince harika bir stres atma yöntemi buldu. Tasarım harikası olan değişik pastalar yapıyor. Az önce de' KURABİYE CANAVARI PASTASI yapmış.
Çok güzeller ellerine sağlık Hazal'cığım.
Bu Kurabiyeler çayın yanında ne güzel yenir.
Sizler için aynen yayınlıyorum


 
Teyzecim bunlar benim kurabiye canavarı pastalarım
Buraya yapılışını da yazıyorum :)
Malzemeler; 1 paket krem santi
Hindistan cevizi
Hazır pasta keki
Damla cikolata
Bisküvi
Kırmızı gıda boyası
Veee gözleri icinde harıbo şekerlemeler

Pasta kekini çay bardağı ile yuvarlak yuvarlak kesiyoruz üstüne hazırladığımız krem santiyi(krem santinin icine kırmızı gıda boyası katıp pembe yaptım ben siz isterseniz kakao katıp esmer kurabiye canavarları da yapabilirsiniz. ) Eti puf gibi olucak sekilde koyuyoruz üstüne ve Hindistan ceviziyle kapladıktan sonra da süslemelerini yukarıda gördüğünüz gibi yapıyoruz.
 

Hiç yorum yok :