17 Mayıs 2015 Pazar

CAM KAVANOZLARIMI BOYADIM.

 
Biriktirdiğim Burcu salça kavanozlarını baharatlık olarak boyadım.
       Kullandığım ve hoşuma giden dekopaj resimlerini de ilk fırsatta sizlerle paylaşacağım.
     Kavanozlarımın üzerindeki markasını gösteren kısmı rölyef  hamuru ile doldurarak düzleştirdim. (Bu arada ikinci memleketim Balıkesir'in Burcu salçasını  sizlere tavsiye ederim) artık marketlerde de satılıyor.
      Biliyorsunuz artık rölyef (seramik hamurumuzu çiçek tutkalı, kararınca buğday nişastası ile karıştırıp en son elimize bir miktar vazelin alarak yoğuruyoruz ve poşette buzlukta saklıyorum ben kullanacağım zaman çıkartıp elimde ısıttığımda ilk günkü elastikiyeti ile kullanabiliyorum.
      Bana bu kadar zaman, emek ve masraf yapmaktansa hazır alabileceğim çok daha güzel şeyler olduğunu söyleyenlerde var. Fakat ben kendi yaptığım şeyleri kullanırken mutlu oluyorum. 
 
 















 
 
Bunlarda daha önce yaptığım şifalı bitkiler kavanozlarım.

 

Hiç yorum yok :