19 Ocak 2016 Salı

 BANYO TAKIMI YAPTIM
Uzun süredir bloğumda çeşitli sebeplerle yayın yapamadım.          
Bugün daha önce yaptığım banyo takımını sizlerle paylaşıyorum.
 Hazır olanlar üç parça oluyor. Ben duşa kabin ve lavabo önü içinde toplam beş parça yaptım.
   
Yapmak isteyenler için:
    Malzeme:
   Kenar farbela için 1 metre sarı renk dak  kumaş(çift en)
   1 metre kir tutmayan döşemelik kumaş (çift en)
   1 metre orta kalınlıkta elyaf (çift en)
   Altına montelemek için halı kaydırmaz
  Uygun renkte 1 metre (çift en) ince polyester (çabuk kuruması için) astarlık kumaş

Ben biraz süslü sevdiğim için gül desenlerin arasına yarım gümüş rengi boncuk işledim isterseniz sizlerde yapabilirsiniz.

 Ayrıca çok önemli bir ayrıntı kumaş elyaf derken bayağı kalın olduğundan 18 numara makine iğnesi ile dikebildim. Aksi halde iğne kırılıyor.









 






Hiç yorum yok :