14 Ekim 2013 Pazartesi

ORGANZE KURDELELERLE YAZLIĞA YAPTIĞIM  MUTFAK TAKIMIM SICAK YAZ GÜNEŞİNİN IŞILTISINI TAŞIYOR

   Ben herşeyi rengarenk seviyorum. Ayrıca organze kurdeleler sık yıkansa da hiç bozulmuyor.

RENGARENK

RENGARENK

          Benim monoray saten üzerine yaptığım kurdele nakışı bohça, aynı zamanda herhangi bir yerde kullanılsın diye dört tarafına çiçekler koydum masa üzerinde de güzel duruyor.
RENGARENK
 
BİR ARKADAŞIMIN HEDİYE ETTİĞİ KURDELE NAKIŞLI HAVLU
RENGARENK





ESRA'NIN BANA YAPTIĞI ŞAL
RENGARENK
Becerikli kardeşim Esranın marifetli elleriyle yaptığı bu şalı ben severek kullanıyorum. Soğuk kış günlerinde insanın içini ısıtan, yaz günlerini hatırlatan bu çiçekler umarım siz elişi severlerinde hoşuna gider.teşekkürler Esracığım...
RENGARENK
RENGARENK
                                                          RENGARENK


BENİM YAPTIĞIM TERLİK ÇANTASI 
RENGARENK

Hiç yorum yok :