12 Kasım 2013 Salı

 
          Hafta sonu evde tadilat vardı. Tabii birkaç gündür de temizlik,  Allah'a şükür  oda bitti sayılır. Sonuçtan çok memnunum.Evde bir odaya ihtiyaç hasıl olduğundan çok büyük olan salonu böldürüp oda yapmaya karar verdik. Bu site de salonlar çok büyük olduğu için zaten pek çok kişi böldürmüştü. Herkes bu bölmeleri ya normal duvarla, ya da alçıpanla yapıyor.Fakat ben farklı birşey olsun belki ilerde odadan vazgeçilirse yine salona dahil olsun istedim.Çok araştırdık sonuçta mobilyalara uygun renkte pimapen'in içine duvar kağıtlarına uygun desenli 8 milimlik sunta monte ettirdik. Her parçası hareketli istenirse sabitlelemek için kilit sistemi de olan, ses geçirmeyen bu raylı kapıları yaptırdık . Sizlerinde böyle bir ihtiyacı olursa fikir olsun diye paylaşmak istedim. Bakalım beğenecekmisiniz.





        Bütün kapılar sürgülü sistemle istediğiniz konumda açılabiliyor.



 
       Yeni odayı oğluma oda yaptım. Kapısına da bilgisayardan çıktısını aldığım bu resmi dekopaj tutkalı sürüp vernikledim. Çift taraflı yapışan bantla monteledim.

Hiç yorum yok :