19 Kasım 2014 Çarşamba

ŞİFA DAĞITAN YILANCIK TAŞLARINDAN BENDE SATIN ALDIM.

     İşin açıkçası ilk başta pek inanmıyordum fakat, bu taştan şifa bulanlarla görüştükten sonra satın almaya karar verdim. Denemekten ne çıkar dedim. İnternet ortamında çok araştırdım. Sonunda; kamilisin@gmail.com -http:yilanciktasi.tr.gg adresinden satın aldığım taşların gerçekten rahatsızlık duyduğum kalbimin üzerine ve boyun fıtığım olan ense kısmıma yapışması aynı zamanda o sırada cep telefonum çalıp görüşme yaparken taşların telefonun sinyallerinden etkilenip normalde hiçbir tepkisi yokken iğne batar gibi yapıştığı bölgeyi uyararak beni rahatsız etmesi sonucu telefon görüşmemi taşlar kendini bırakıncaya kadar ertelemek zorunda kalmam taşların gerçekliğini gösterdi. Ben on tane orta boy- iki tanede yavru taşı hediye olarak 100 TL. ye satın aldım. Bu taş güzellik merkezlerinde araştırdım  seansı; 100 TL ilgilenen arkadaşlara bilgi olsun diye yayınlıyorum.
        Ben bu taşı özellikle doktorun sebebini bulamadığı canım annemin ağrıyan bacağına da uygulamak için edindim.
        Bu arada bu taşları almamda yardımcı olan sevgili eşime de çok teşekkür ediyorum. Gerçek taşları bulabilmek için ben istiyorum diye çok araştırdı. Çünkü deniz kabuklarından preslenerek yapılmış sahteleri de varmış. Aman dikkat....




 
 
Yorum Gönder