22 Şubat 2016 Pazartesi

NİHAYET ÇOK MERAK ETTİĞİM SÜRPRİZ BEBEK YASTIĞINDAN YAPTIM.

    Arkadaşlarda görüp beğendiğim bebek sürpriz yastığı aynı zamanda, bebek alt değiştirme örtüsünü, Zeliha Öğretmenimin yönlendirmeleriyle diktim. Aslında dikimi basit gibi gözükmesine rağmen küçük ayrıntılara dikkat edilmezse güzel olmayabiliyor.
     Orijinal  modelinde tutmak için saplar yok ama ben gezmeye gidilirken içine çocuk bezi pudrası vb....konulup çanta gibi taşınması kolay olsun diye sap yaptım.
      Ölçülerini istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.
     Arasına elyaf koyuluyor. Yorganlamasını da dikiş makinasında 18 numara makina iğnesi ve 12 numara koton kanaviçe ipi ile yaptım.
 
 
 






 





1 yorum :

DeMoNHuNTeR dedi ki...

Her zamanki gibi harikasin...sacaklama tekn.calismani goremedim...