14 Şubat 2016 Pazar

BSK HUKUK ADI ALTINDA TELEFONLARA GELEN BORCUNUZ VAR MESAJLARI



    Arkadaşlar 12.02.2016 tarihi titbarıyla telefonuma gelen mesajı sizlerle paylaşmak istedim.

''Telefon numaram.375/2016 nolu dosyanıza istinaden 1192 TL. borcunuz bulunmakta olup 18.02.2016 tarihine kadar ödeme yapmanız gerekmektedir. Aksi takdirde icra takibi başlatılacaktır.7/24 bilgi için 0888 299 44 44 BSK HUKUK''
 
     İlk önce telaşlandım. Böyle bir dosya olsa ben bilirim ve   bana posta yoluyla imza karşılığı herhangi bir belge sunulmadan icra işlemi yapılamayacağı için mesajı ciddiye almadım.
     Tam 24 saat sonra ikinci bir mesaj geldi.

''Sistemimizdeki veri tabanı hatası ile size gelen borcunuz vardır SMS dikkate almayınız. Bu SMS için özür dileriz. Anlayışınız için teşekkürler. Gönderen BSK HUKUK''

     Eğer aramam istenen 0888 299 44 44 nolu telefonu aramış olsaydım tuzağa düşüp ikna edilmeye çalışılacaktım.

    Lütfen dolandırıcılara karşı dikkatli olalım.......

Hiç yorum yok :