25 Ekim 2013 Cuma

Bu sevimli Dede Yeleği ,Sema Ablamın ördüğü ve bana hediye ettiği çok şirin bir parça. İnşallah Rabbim bana onu giydirecek torunumu görmeyide nasip eder...





Nevin Ablamın Ördüğü bebek kıyafetleri....







 



















 


 



 



 









ANNEMİN ÖRDÜĞÜ BULAŞIK BEZLERİNDEN YASTIK YAPTIM

          Canım annem el işi yapmasını çok sever. Şu sıralar bizlere sakallı iplerden bolca bulaşık bezi örüyor. O kadar kullanışlı oluyor ki anlatamam en son verdikleriyle Sevgili yeğenim Hazal ile değişik bir şeyler yapmayı tasarladık.
    Bana yastık yaparmısın dedi.Benda yaptım sizlerin beğenisine sunuyorum arkadaşlar.Annemin ördüğü dikdörtgen parçaların etrafını krem rengi sakallı iple birleştirip birbirine ekledim.
       Sema Ablamın örüp bana hediye ettiği bu çocuk yeleğini sizlerde görün istedim.Harika değil mi? İlerleyen zamanlarda Allah nasip ederse lazım olur diye torunlarıma saklayacağım.












Bu lifleri bu gün çarşıya indiğimde modellerini çok beğenip satın aldım. Siz el işi sever dostlara da modellerini sunuyorum. Beğenirseniz siz de yapın, ben elimdeki yarım kalan el işlerimi tamamlayınca örmeyi düşünüyorum. Çok sevimliler sizce de öyle değilmi?....



 










       Dostum dediğim, sayılı ve çok nadir bulunabilecek insanlardan biri olan Rezzan Hanım'ın büyük emek vererek elleriyle yapıp bana hediye ettiği bu harika şalı siz elişi severlerinde görmesini arzu ettim arkadaşlar. 
          Bu şal  deseniyle spor olmakla beraber, kullanılan ipinin ince oluşuyla,  her yerde  her ortamda rahatlıkla kullanılabilecek  bir zerafete sahip.
rengarenk

rengarenk

rengarenk


rengarenk

rengarenk





               EL ÖRGÜSÜ OLARAK MAKROME İPİNDEN YAPTIĞIM BU ÇANTAYI DA ÇOK SEVEREK KULLANIYORUM . AYNI MODELİN SİYAHINI DA YAPTIM.SİZLERİNDE BEĞENİSİNE SUNUYORUM.UMARIM BEĞENİRSİNİZ.




RENGARENK
RENGARENK


rengarenk

RENGARENK


BU ÇANTAMI DA KIYAFETLERİMDE EN ÇOK KULLANDIĞIM RENKLER DEN OLUŞAN ŞİFON VE KURDELERLE SÜSLEDİM.


rengarenk

rengarenk

rengarenk









      SEVGİLİ ANNECİĞİMİN BANA ÖRGÜĞÜ YELEKLER, ALLAH ONA UZUN ÖMÜRLER VERSİN KAÇ YAŞIMIZA GELİRSEK GELELİM TELEFONLA DA OLSA KALE GİBİ ARKAMIZDA.  BİZDEN HER KONUDA DESTEĞİNİ ESİRGEMİYOR. İYİ Kİ VARSIN ANNEM!..... SEN ÇOK YAŞA....SAĞLIKLI YAŞA.....İYİ YAŞA...





RENGARENK

RENGARENK
                   Anneciğimin elleriyle ördüğü kışın soğuğun da anne eli sıcaklığını hissettiren bu yelekler çok şık oldu.Öpülesi ellerine sağlık annem!...
RENGARENK



 ANNEMİN ÖRDÜĞÜ LİFLER


RENGARENK
RENGARENK
                                   
RENGARENK 








Gözümüzden bir yaş akacaksa Allah bunun mutluluktan olanını nasip etsin.(Tüm iyi insanlara)

RENGARENK
           BENİM ÖRDÜĞÜM KIZ BEBEK YELEĞİ MODELİ ÇOK HOŞUMA GİTMİŞTİ.İLERDE BELKİ LAZIM OLUR DİYE ÖRMÜŞTÜM.









RENGARENK

      Bu yeni doğan bebek yeleği ve kapüşonlu bebek hırkası da Sema ablamın üst komşusu Fahriyenin bana ördüğü harika şeyler. Örgüye ne gerek var hazırda herşey var deniyor ama çocuk uykudan kalkınca sırtına bir yelek her zaman lazım el örgüsünün yerini de birşey tutmuyor bence.Fahriye de örgü fabrikası gibi Maaşallah ona...

RENGARENK

RENGARENK






       BU ŞAL BENİM ÖRDÜĞÜM AMA ÖRERKEN BİRAZ SIKILDIĞIM BİR MODEL OLDU. SANKİ ÜST ÜSTE ÖRÜLDÜĞÜ İÇİN ÇABUK OLMADI  AMA GÜZEL OLDU UĞRAŞMAMA DEĞDİ DOĞRUSU

RENGARENK

RENGARENK

 





Hiç yorum yok :