25 Ekim 2013 Cuma

YAPTIKLARIMDAN BİR DEMET

PERDE TUTACAĞI








RENGARENK



BENİM VAZGEÇEMEDİĞİM, GALİBA ÖRMESİ KOLAY DİYE TERCİH ETTİĞİM SAKALLI İPTEN  LAVABO ÖNÜNE PAS PAS. ISLANDIĞINDA DA ÇOK ÇABUK KURUYOR.
ALTINA DA YİNE KAUÇUK BANYO PASPASI MONTE ETTİM.
RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK



EV AKSESUARLARINI DA ÇOK SEVİYORUM. BU RENKLİ TOPLARI SİZLERE DE TAVSİYE EDERİM EVE NEŞE VERİYOR.
RENGARENK



RENGARENK
     ESKİ DUVAR SAATİMDEN BIKMIŞTIM. ONA BİR YENİLİK KATMAK İSTEDİM.ÇÜNKÜ HEDİYE İDİ VE ANISI VARDI .BEN DE ETRAFINI TAŞLARLA SÜSLEYEREK DEĞİŞİK BİR HAVA KATTIM.EĞER İSTERSEK ATMAK YERİNE ESKİ EŞYALARIMIZA YENİDEN CAN VEREBİLİRİZ.
RENGARENK
                Yine sakallı ipten rengarenk, kareler yaptım. Kalın tek tığla ördüm. Üç parça yatak odasına halı bayağı zamanımı aldı ama uğraşmama değdi doğrusu, çünkü kullanımı temizliği çok rahat. Altına da yine laminantta kaymasın diye kauçuk banyo paspası monte ettim.Çok güzel oldular.Allah sağlıkla mutlulukla kullandırır inşallah...

 
 
 

 




RENGARENK
               Yazlıkta salonum için yaptığım tablonun içine annemin ördüğü danteli monte ederek daha bir değerini artırdım.Yine herşeyde olduğu gibi buna da anne eli değince daha bir güzelleşti.




OLMUŞ MU ???......     OLMUŞ MU ???.......







OĞLUMUN ODASINA YAPTIĞIM AHŞAP BOYAMA AYNA
RENGARENK
                     Yazlıkta oğlumun odasına yaptığım ayna, kenarına savarovski taşlar yerleştirdim. Papatya ayna stikırlarla da süsledim.Odanın kapısına da kalp stikır yapıştırdım.Yatak örtüsünüde kırkyama olarak mefruşat kursunda hazırlıyorum.  Örtü bitince sizlerle paylaşacağım.





GÜZEEEL...GÜZEEEL...GÜZEEEL....OLMUŞ AFERİN.



RENGARENK
        Yaz güneşini hatırlatan bu renklerle yaptığım klozet takımım
RENGARENK


 Evde atıl durumda bulunan kilim'in etrafını sakallı iple örerek yazlıktaki mutfağıma serdim. Temizliğide çok kolay yapmanızı tavsiye ederim.




RENGARENK



         



RENGARENK

         Miniklerinizi sevindirmek isterseniz,teki eskimiş bir soket çorap ve tek ince çorapla bu sevimli bebişten sizde yapabilirsiniz.Eskiden bu kadar oyuncak yoktu annem bize kumaşlardan bebek yapardı.Oda ne demeyin elli sene öncesinden bahsediyorum.çok mutlu olurduk. Eminim sizin çocuğunuzda çok sever anne elinden çıktığı için bu bebeği.
RENGARENK


Büyük bir beğeniyle kullandığım sehpa örtümü sizlerinde görmenizi istedim.
RENGARENK


RENGARENK

KLOZET TAKIMIM VE DETERJAN KUTUSU

      Mor renkli bu klozet takımım da çok güzel oldu dört yıldır
günlük kullanmama rağmen hala ilk günkü kadar güzel.Bu sakallı ipler bir harika.
    Saten kurdelenin arasına organze kurdele koyarak yaptığım gülleri deterjan kutusuna da silikonla yapıştırdım takım oldular.

RENGARENK
RENGARENK









rengarenk

rengarenk






rengarenk

RENGARENK





RENGARENK
        Sizlere yine kardeşim Esra'nın büyük emeklerle yapmış olduğu bu harika kına sepetini beğeninize sunuyorum. Çok güzel değilmi? Emeğine sağlık kardeşim....
RENGARENK



 Annemin yazlık için sakallı ipten ördüğü bebek poşetlik inanın hem şık hem de çok kullanışlı.

RENGARENK




SEMA ABLAMIM DANTELLERİ

RENGARENK











RENGARENK

RENGARENK
             Marifetli Sema ablamın anneannemden kalan küçük bir parça dantel örneğini hatıra olarak büyüterek ördüğü ve tüle monte ettiğimiz bu çok amaçlı harika örtüyü ve bana hediye ettiği tepsi örtüsünü de sizlerle paylaşmak istiyorum.
             Ellerine sağlık ablacığım.

Hiç yorum yok :