25 Ekim 2013 Cuma

Severek çalıştığım çatlatma tekniği dikiş kutum.Üzerine kumaş yapma çiçekleri dekopaj tutkalı ile sertleştirip boyadım, vernikledim.




POŞET ÇAY, vb... KUTUSU OLARAK ÇALIŞTIĞIM BU İKİ KUTUNUN İÇİNİ BOYAMADIM VE VERNİKLEMEDİM ÇÜNKÜ YİYECEK KOYMAYI DÜŞÜNDÜĞÜMDEN FOLYO İLE KAPLADIM.Her ikisinde de peçete dekupajı kullandım.
























BU PEÇETELİĞİ KABARTMALI OLARAK PEÇETE DEKUPAJIYLA ÇALIŞTIM.





Banyoda çamaşır makinasının üzerinde kullandığım içine ıvır zıvır ları koyduğum çok amaçlı kutu yine peçete ile çalıştım.



RENGARENK



RENGARENK



RENGARENK

               















                     Sevgili annemin Hac için gittiği kabeden getirdiği diz üstü ahşap rahleyi önce kahverengiye boyayıp üzerine altın rengi sim  serptim.kenarlarınıda sarı yaldızla sabitleyip suyla yapılan çıkartmalardan yapıştırdım.Daha önce de vurguladığım gibi ben biraz şatafatlı seviyorum objeleri.
RENGARENK







Yazlıkta kullandığım hürrem sultan desenli tepsim

RENGARENK



RENGARENK

 
 Benim yaptığım sabah kahvaltısını yatakta yapmak isteyenler için ŞIMARIK TEPSİ, kenarlarını kırmızı inci boncukla süsledim ve cam vernik döktüm.Özellikle bu parçayı ve aşağıdaki ekmek kutusu ile tepsisini kullanmıyor evladımın çeyizi olarak saklamak istiyorum. 



RENGARENK
RENGARENK
RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK
  





Ekmek kutusu ve tepsisini de takım olarak yaptım.
         

RENGARENK


RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK





RENGARENK
        Aşağıdaki tepsi ve peçeteliği de peçete dekopajıyla çalıştım.
RENGARENK


RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK
  
EVLİLİK VE BEBEK FOTOĞRAFLARI, ÖNEMLİ ANI OBJELERİ KOYMAK İÇİN YAPTIĞIM BİR KUTU ÜZERİNE KRİSTAL KALP ŞEKLİNDE TAŞLAR MONTE ETTİM.



RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK





EMİTASYON TAKILARIMI KOYDUĞUM ÖN KISMINDA DA SAÇ TOKALARIMI KOMAK İÇİN KÜÇÜK BİR ÇEKMECESİ OLAN BU TAKI KUTUSU ÇOK KULLANIŞLI OLDU.İÇİNE DE AYNA MONTE ETTİM
RENGARENK
RENGARENK


YİNE ANILARIN VE FOTOĞRAFLARIN KONULABİLECEĞİ BİR KUTU YAPTIM.
RENGARENK


BU DA ÇEYİZ OLARAK DÜŞÜNÜP YAPTIĞIM KUR'AN KABI
RENGARENK
            
RENGARENK


RENGARENK
 

 TEPSİ VE PEÇETELİĞİMİ TAKIM YAPTIM




RENGARENK

RENGARENK
rengarenk

Peçeteliğin içine 3D palyaço çalıştım. Güzel oldu. 3D çalışmalarında özel kabartma hamuru kullanılıyor. fakat ben amaç resme boyut katmaksa bunu başka şeylerle de yapabileceğimi düşündüm.Sonuçta market alışverişlerinden çıkan köpük tabakları kulladım hem daha kolay oldu. Hem de sıfır maliyet çünkü kabartma hamurları çok pahalıya geliyor. küçük bir paketi o da geçen yılki fiyatı onsekiz liraydı.





RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK
OĞLUMUN ÇEYİZİNE YAPTIĞIM EKMEK SEPETLERİ
RENGARENK
RENGARENK
BU EKMEK SEPETİNİ BEN KULLANIYORUM
RENGARENK
RENGARENK 
 Buda benim posta kutum çok şirin oldular.




Buzdolabınıza yapıştırıp günlük notlarınızı almak için kaleminizi koyabileceğiniz çok kullanışlı bir magnet

RENGARENK
     POŞET ÇAY KAVANOZUMUN AHŞAP KAPAĞINI BOYADIM GÜZEL OLDU...
 
RENGARENK
















BU DA KAĞIT HAVLU VE FOLYOLUĞUM

RENGARENK



RENGARENK
     Bu anahtarlığıda arkadaşım Gönül Hanım'a hediye olarak yaptım inşallah beğenir.



           Mutfak saatim kardeşim Filz'in hediyesiydi ve uzun süredir kullandığımdan hayli eskimişti. Çünkü sürekli yemek , çay buharı vb... ortamdan dolayı yıprandı.Ben de yeni bir saat almak yerine; kenarlarını menekşe desenli peçete dekupajıyla, ortasını da sevimli şişko aşçı ile süsleyiverdim.Bir de vernik atınca yeni gibi oldu.Biz Türk kadınları eskileri değerlendirmeyi seviyoruz. Bu yıl gittiğim mefruşat kursundaki bayanları görseniz inanın minicik kumaş parçalarını dahi değerlendirip harikalar yaratıyorlar.Kurs öğretmenimiz Ayşe Hanım bir kutu koydu herkes işe yaramadığını düşündüğü artık kumaş parçalarını oraya atıyor.Bizlerde aplikelerde veya başka bir iş için lazım olanı mağazaya gidip almak yerine kutudan alıyoruz. İnanın çok basit  gibi gözüküyor fakat çok anlamlı bir şey bu yaptığımız öncelikle milli servet çöpe atılmıyor, yardımlaşma, paylaşma,aile bütçesine katkı daha birçok şey.

rengarenk


rengarenk



rengarenk



VE YİNE AHŞAP BOYAMA TEPSİLERİM
RENGARENK


RENGARENK
     Üzerine cam vernik döktüğüm kenarlarına sarı inciler monte ettiğim bu tepsim çok şık oldu.

RENGARENK


RENGARENK
 



                         MİNİK IVIR ZIVIR SANDIĞI


RENGARENK

RENGARENK


HALEN KULLANMAKTA OLDUĞUM EKMEK KUTUM

RENGARENK


         Ekmek kutum çok kullanışlı kapağı tam oturduğu için ekmekler bayatlamıyor.


RENGARENK
TAKI KUTULARIM
RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK

RENGARENK
RENGARENK
GAZETELİĞİMİ ÇOK SEVİYORUM.ÇÜNKÜ ORTADA GEZEN GAZETE VE MECMUALARDAN HİÇ HOŞLANMIYORUM...
RENGARENK
     Ailemizi temsil eden bir tablo yapmak istedim. Baba aslan , anne aslan ve çocuk aslan.ilerde inşallah bu tabloya birde gelin aslan nasip eder Allah inşallah.Tablonun kenarlarını Savarovski taşlarla süsledim.çokta güzel oldu.
RENGARENK


BENİM YAPTIĞIM ALÜMİNYUM FOLYO TABLOLAR

RENGARENK


RENGARENK


RENGARENK









Hiç yorum yok :